Till karin, må din skrivarhand bringa dig lycka i all framtid! XOXO, S

Timmarna kryper sig fram, kl är 12.10. "Bara" 8 timmar kvar tills jag är klar med mitt prov, och kan njuta av 9 dagars ledighet innan jag beger mig till Stockholm för sommarlov.

Solen skiner ute, det utlovas fint sommarväder ända tills jag åker hem, 30plus varje dag!


Här ser ni Kakans to do list, som börjar bli mer struken med tiden! Även min teckning som jag gjorde i tristess på en makro-lektion, där jag önskar att kakans skrivhand må bringa lycka i framtiden. Snällt huh?


Så kan det gå om man pluggar för hårt!!


Tre nätter i rad har inte vi kunnat sova, och efter någon timma av att legat och vridit oss så slutar det med att vi sätter oss upp och pratar och skrattar åt ladybugs.


På måndag lämnar vi 612 Nagler med blandade känslor, K har utlovat en tår eller två.

S

Kommentarer
Postat av: Marie

okej, va kul.

2010-05-20 @ 18:21:34
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0