oh yes


Kommentarer
Postat av: Aimée

Hej Sanna, snälla du jag skulle så gärna vilja få tips om vilken utbilding du läser, hur d kom in, vad du har för meriter, vad du gjort innan, skickade du med referenser. Jag vill med läsa på FIT men tycker det är grymmt svårt att hitta information, så snälla mejla mig, skulle bli så himla glad, om jag fick tag i en svensk tjej som pluggar där. Och om jag fattat det rätt så bor du också på deras campus. Behöver man pengar själv eller klarar man sig på CSN. Snälla hör av dig! Behöver din hjälp. [email protected]

2010-07-29 @ 10:14:08
Postat av: Anonym

Hej Sanna, har precis börjat ansökan till samma linje som du går men är osäker på om jag valt rätt.

Är den fortfarande modeinriktad trots att det är mycket med reklam? Kan du inte berätta lite vad du tycker om linjen och vad man kan förväntas jobba med efter? Och så fortsätt blogga påå nu :)

2010-08-03 @ 15:24:56
Postat av: Olivia

men uppdatera bloggen, sanna:) vi vill veta vad du gör:) om du lever, dvs:)



kram

2010-08-11 @ 08:51:08
Postat av: Victoria

Jag håller just nu också på att söka både till båda linjerna som ni går. Jag vill också gärna veta precis som ovan ifall den du Sanna läser, fortfarande är modeinriktad och så trots att det är mycket reklam?

2010-09-21 @ 01:44:22
Postat av: Maria

böörja uppdatera igen då!

2010-10-02 @ 21:36:56
Postat av: Nu

Dags för nytt inlägg snart?:)

2010-10-09 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0