it's only a matter of time

Igår bestämde vi oss (Kim, jag och Jossan) att dra på en kosert i williamsburg. Jag träffade några killar på 1Oak i tisdags som tydligen utgjorde detta band, och bjöd in oss på deras spelning i brooklyn.

Var sjukt kul, Kim och Jossan var inte så taggade - dock var jag (som alltid!!). Hur som helst ska jag gifta mig med sångaren, mamma det är väl okey om jag kommer hem med en rockkille som pojkvän?
Hur hett är det inte med en kille som kan sjunga godnattsånger till en och dedikera en låt eller två? Värsta drömmen.

BTW, något är fel. Gitarristen i bandet sa att, guess what, jag liknade miley cyrus. IGEN!! Vad händer? Inom loppet av två veckor hör jag detta nästan dagligen. Självklart blev jag kallad hannah montan resten av kvällen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0